Predzávod majstrovstiev sveta v Leszne august 2002
a majstrovstvá Poľska juniorov

Preworld championships Leszno august 2002
and Polish junior championships

foto: prevažne Branik

 



mladé české plachtárske nádeje


český team patril k najväčším


snáď niet závodov v ktoromkoľvek kúte sveta kde by človek nestretol Maka Ichikawu


I told ya to hold this sign by left hand and look to east, understand hu?


..or shall I bring my samurai sword, huh?


ak ich ešte nepoznáte tak zľava: Zip, Jana, Mrazík, Mrazík jr. Mára a Krejčo


miestny papaláši


a pozorne načúvajúci závodníci


dlhý jantar 2b


rybenky Gostnerovie z Talianska


a tu celá rodinka aj s Ventusom 2


Márov veľkovetroň Nimbus 4DM


ranný rituál nahadzovania motora na káble z autobatérie - Mára sa prebavil celé dopoludnie s ladením motoru


N4DM v plnej kráse


Discus 2 s prazvláštnymi wingletami


jeden zo zahraničných účastníkov... neviuem kto ale asi bol Branikovi sympatický pre to sombrero


ďalší mne neznámy pilot


double sun heat protection


belgický účastník s Discusom 2



Branikov najnovší liebling - Foka 5


grid juniorov pozostával prevažne s Jantarov std a Piratov


toto ste už videli?


camelback ako záťaž krídla pri ťahaní na grid


Branikov pilot vľavo (Mára) a jeho sparingpartner v bare vpravo (Bart) diskutujú o prednostiach open class


Ventus b nepatrí do starého železa - teda aspoň pokiaľ ho pilotuje pilot kalibru Gerarda Lherma z Francúzska


česká pýcha -Ventus 2c


predletová pohoda v kempe - Mrazík, Krejčo a v pozadí odpočívajúci pomocník Honza


fighter pilot bez ohľadu na to v čom práve sedí - Zip


výprava mala rodinný charakter - v predsieni u Pechancovcov to vyzeralo asi takto


kritická chvíľa pred štartom - naskočí alebo nie?


... a predsa sa točí - zas to raz vyšlo!


pohľad cez krídlo na poľskú krajinu


keď to už ďalej nejde zavrčí vzadu servo...


pylón sa vysunie a príde chvíľa napätia...


a keď motor naskočí ...


letí sa domov. Motorizované vetrone majú skratku VVDnV (vždy včas doma na večeru)


potom vám nevadí ani zápach benzínu a spalín a la Trabant v kabíne


no nevyzerá spokojne?


poľská rybenka


a ďalšia...


re-briefing na gride, vačšinou kvôli skráteniu trate


barokovo vyzdobený chvost LS8 - proti vkusu...


hallo Bart, some more Stella Artois 2nite?


keď si rybenky nevedia poradiť s prístrojmi tréner repre pomôže


takýto hmyz tam žije... bring your muckenputzer!


keby bola súťaž o najškaredší vetroň na svete, PW5 by bol môj horúci favorit


Mak diskutuje s českým teamom


a nepýtajte sa ma prečo má tú rúšku


grid zmiešanej 15m/18m/open class


pilot Nimbusa Max Mára a jeho dvaja kopiloti (ballast)


otec Pedersen predáva svoj podiel v Nimbuse4 a kupuje ASW27, sľúbil, že s ňou príde na Fatraglide03


LS8 - suverén štandardnej triedy posledných rokov


poľské talenty kreslia do máp trať - vpravo na Slovensku dobre známa dvojica Aneta a Blinkin


a Mára robí to isté


aby ste mohli lietať voľnú triedu...


...musíte mať patrične vyvinutú postavu



take off


Mára bojuje so živlami


a občas sa venuje programovaniu iPaqa




občas dobehnete LS8 na trati...


... a predbehnete


doklz cez veľké lesy je zaujímavý