Leszno 2003

fotky z majstrostiev sveta

 

6. august 2003


Poľsko to je samé jazero...a vetroň


asi najkrajšie počasie závodov


ASW22


a už sa kunilo pod radami


4,3 m/s na integrátore rovným letom


a ETA máva krídlami a máva...


a zase ETA


a zase.. až sa bojím že zas niekto na fórum napíše že by sme mali dávať viac fotiek Blaníkov


ale keď nám sa tak páči

 

5. august 2003


Vlado pred letom


úloha: nájdite vetroň. Riaditeľ súťaže prosil pretekárov aby to tak netopili v tej kukurici na doklze:"It is not a harvest competition!"


fínsky Nimbus 4D, pred pár mesiacmi ešte ležal na ponku v Prievidzi


Talian Gostner, Discus 2a


LS8


ranná príprava Nimbusa je hotový rituál


Šmalec party


všetkým chutilo


pani Krejčová


návšteva s Aerospoolu s nami strávila večer v kempe

 

4. august 2003


ASW22 juhoafričana Goudriana


ETA Hansa Wernera Grosseho


trať viedla do bývalého východného Nemecka - špeciálne pre vznik termiky upravená krajina


popri tom vyťažili aj nejaké to hnedé uhlie


Mára si to smaží k ďalšej tepelnej elektrárni po zaručený stupák

 

3. august 2003


ládovanie kompjutrov na gride


pekná šabľa, nie?


keď Lubik neletí, je z neho poctivý pomocník


Vilo bol prvý na gride...


aby sa dôkladne pripravil na let - tentokrát si zabudol iba mobil


a Wilgy už čakali na signál


slovenská posádka nahodila motor...


a zachvíľu ich ťažké zadky pritlačili na čumák


Janusz Centka by rád na Ete vyhral opäť titul majstra sveta


Vlado Foltín ma opäť novú rybenku a tiež nový Chemo-lak 17


službu v kuchyni mal dnes Vilo, jeho grilované steaky boli výborné: zvonku chrumkavé, dnu krvavé

 

2. august 2003


takto vyzerá parkovisko tranďákov v deň keď všetci (s výnimkou vetroňov s motorom) pristanú v poli

 

Task 3 - 30. júl 2003

Eta a iné skety, alebo ako to videl pán Kromok zo zadného sedadla Nimbusa 4DM


slovenská posádka open class vrátane realizačného štábu pred štartom


pohľad zo zadného sedadla - vľavo hore náš vždy dohladka oholený team captain


PI vraj prestúpava všetky ostatné selflaunchery


stúpanie v blízkosti letiska


počasie smerom na západ vyzeralo veľmi sľubne


zato z východu sa nasúvala hnusná As a Ac deka


mesto Leszno


volňas chladí motor, pod ním typická poľská country - lesy a polia.. našťastie (pre nás bezmotorových) žatva už začala


Nimbus 4 zahryznutý do chvosta


superklzák Eta


a znovu...


dlháni točia


vraj sa zmestia do stupáku tak maximálne štyria - chlapi v krčme hovorili aspoň...


pri Ete aj Nimbus4 vyzerá ako 18 metrovka


v reichu počasie vyzeralo o dosť lepšie


a takto vyzeralo počasie smerom domov posledných 100km


všetci bojovali statočne


aby sa vydali na hrdinský doklz...


Mára dotáčal v 200m na desiatom kilometri

 

Slávnostné otvorenie a letecký deň - 26. júl


konečne sme sa raz cítili ako stars - zberači autogramov od nás chceli aby sme im podpísali program!


pozorne počúvame prejavy papalášov o tom ako máme lietať


aby sme sa o chvíľu vysmädnutí uložili s pivami do trávy a pozerali na letecký deň


najlepšie číslo boli Orliky poľskej armády


zato iné vystúpenia nás nechali chladnými - nižšie! nižšie! vykrikovali sme na pilota Extry ktorý sa má ešte čo od Besényiho učiť


turbovrtuľové Orliky pekne čmudili po oblohe


vrrrrrrrrrrm!